مزایا و امکانات دانشگاه EMU

مزایا و امکانات دانشگاه مدیترانه شرقی EMU

مزایا و امکانات دانشگاه مدیترانه شرقی
مزایا و امکانات دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس EMU به منظور تامین نیازهای آکادمیک و نیز نیازهای تفریحی و رفاهی دانشجویان امکانات فراوانی را در محوطه دانشگاه فراهم کرده است. از جمله :

  • تعداد زیادی لابراتور مجهز به سیستم های کامپیوتری پیشرفته و اینترنت فوق پرسرعت که دانشجویان در هر لحظه می توانند از آنها استفاده کنند. همچنین کل محوطه دانشگاه مجهز به اینترنت فوق پرسرعت ( سرعت 100 مگابیت ) برای استفاده دانشجویان می باشد.
  • آزمایشگاه های مجهز برای تمامی رشته ها از جمله داروسازی ، ژنتیک و پزشکی که به پیشرفته ترین امکانات روز دنیا مجهز می باشند.
  • کارگاه های مجهز آزاد برای علاقه مندان به موسیقی، نقاشی و  کارگاه های تخصصی سیسکو برای علاقه مندان به شبکه های کامپیوتری که دانشجویان از تمامی رشته ها می توانند در این دوره های آزاد شرکت کنند.
  • چندین مرکز مجهز ورزشی سر پوشیده و رو باز شامل استادیوم فوتبال، زمین مخصوص تنیس، زمین مخصوص والیبال سر پوشیده و رو باز، سالن مجهز بسکتبال سالن فوتسال و همچنین مرکز بدنسازی مجهز به انواع دستگاه های پیشرفته که دانشجویان می توانند از آنها استفاده کنند.
  • انواع رستوران ها و کافه تریاها در داخل دانشگاه موجود می باشد. از جمله دو رستوران ایرانی که انواع غذاهای ایرانی در دو وعده با قیمتی بسیار مناسب در آنها وجود دارد.
  • از مزایا و امکانات دانشگاه EMU می توان به وجود انواع سوپرمارکت ها و مراکز خرید در داخل دانشگاه اشاره نمود که جوابگوی تمام نیازهای دانشجویان می باشد و دانشجویان را از خروج از محوطه دانشگاه بی نیاز می سازد.
  • از دیگر مزایا و امکانات دانشگاه EMU میتوان به مرکز مجهز درمانی آن اشاره نمود. که بصورت 24 ساعته به منظور تامین نیازهای پزشکی دانشجویان فعالیت نموده و به دانشجویان خدمات رایگان ارائه می کند. لازم به ذکر است که در این مرکز انواع پزشکان متخصص در تمامی زمینه ها مشغول به فعالیت هستند.
  • در تمامی ساعات شبانه روز اتوبوس های دانشگاه مدیترانه شرقی فعالیت می کنند. و دانشجویان می توانند برای مراجعه به کلاس ها به رایگان از آنها استفاده کنند. این اتوبوس ها در دو نوع داخل دانشگاه و  در خارج از دانشگاه به فعالیت مشغولند.

افراد متقاضی برای تحصیل در قبرس لطفا از طریق تلگرام مدارک خود را ارسال نمایند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “مزایا و امکانات دانشگاه EMU” دیدگاه می‌گذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا