تحصیل داروسازی در قبرس


رشته داروسازی در قبرس

رشته داروسازی بطور کلی دو حالت دارد، رشته کارشناسی داروسازی که یک دوره پنج ساله است و رشته دکترای داروسازی که یک دوره شش ساله است، بیشتر افرادی که برای اخذ پذیرش در رشته داروسازی اقدام میکنند خواهان تحصیل در رشته دکترای داروسازی میباشند. دانشگاه های قبرس جزو معدود دانشگاه هایی هستند که اقدام به برگزاری دوره دکترای داروسازی بصورت پیوسته میکنند. بطور مثال دوره دکترای پیوسته داروسازی در هیچکدام از دانشگاه های ترکیه موجود نمیباشد.

هزینه تحصیل داروسازی در قبرس

در جدول زیر هزینه تحصیل داروسازی در قبرس را بطور کامل بررسی کرده ایم. شهریه هایی که در جدول زیر ذکر شده است شهریه هر ترم دانشگاه میباشد. هر سال دو ترم است. در واقع برای محاسبه هزینه سالیانه داروسازی قبرس بایستی مبالغ زیر را به دو ضرب کنید.

نام دانشگاه شهریه بدون بورسیه بورسیه 50 درصد بورسیه 75 درصد
دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) [sc name=”pharm-emu-price”][/sc] 4000 دلار – 
دانشگاه بین المللی قبرس (CIU) 4400 یورو 2200 یورو 1100 یورو
دانشگاه خاور نزدیک قبرس (NEU) 2800 یورو 1400 یورو

همانطوری که مشاهده میکنید با دریافت بورسیه 75 درصدی در رشته داروسازی قبرس شهریه شما به شدت کاهش پیدا میکند و بابت هر ترم فقط و فقط 1100 یورو به دانشگاه پرداخت خواهید کرد. پس برای اطلاع از شرایط این بورسیه فوق العاده با ما در تماس باشید.

تحصیل داروسازی در قبرس شمالی با دادمهر

موسسه حقوقی دادمهر عدالت به عنوان کارگزار رسمی دانشگاه های قبرس در ایران و همچنین بزرگترین ایجنت دانشگاه در خاورمیانه کلیه مراحل اخذ پذیرش شما را بصورت کاملا رایگان مشاهده میکنید. ما تا کنون بیش از 800 پذیرش موفق در رشته داروسازی در دانشگاه های مختلف قبرس شمالی داریم.

دانشگاه های داروسازی قبرس

دانشکده های داروسازی در کشور قبرس دارای آزمایشگاهی مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه علوم دارویی که از جمله امکانات موجود در این دانشکده میتوان به دستگاه های پیشرفته اشعه ماوراء بنفش، دستگاه های همگن ساز، دستگاه گرنالانور، دستگاه انحلال، میکروسکوپ های پیشرفته و همچنین باغ گیاهان دارویی برای آشنایی دانشجویان با گیاهان دارویی اشاره کرد.

رشته داروسازی در تمام دانشگاه های قبرس شمالی ارائه میشود. اما دوره شش ساله دکترای داروسازی فقط در دو دانشگاه بین المللی قبرس و دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس موجود میباشد. هر دو این دانشگاه بورسیه های خوبی برای دانشجویان ایرانی ارائه میدهند.

دانشکده داروسازی قبرس دانشکده ای است که از 26 کشور جهان دانشجو داشته و در رشته های موجود در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند. از این رو محیط این دانشکده تبدیل به محیطی بین المللی شده است و به دانشجویان شانس رو در رویی با یک فضای بین المللی را میدهد. همه ساله در دانشکده داروسازی قبرس روز 14 می که روز داروسازی می باشد جشن گرفته شده و کنفرانسی در زمینه داروسازی برگزار می شود که هر سال مهمانی از بزرگان صنایع داروسازی برای دانشجویان سخنرانی کرده و تجربیات ارزشمندی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند که برای آینده کاری آنها بسیار مفید خواهد بود. در تصویر زیر نمونه ای از پوسترهای ای کنفرانس ها را مشاهده میکنید.

تحصیل داروسازی در دانشگاه بین المللی قبرس

داروسازی دانشگاه CIU به علت بورسیه رشته داروسازی  قبرس در این دانشگاه و همچنین حمایت های بسیار خوبی که از از دانشجویان داروسازی در این دانشگاه میشود به عنوان بهترین دانشگاه داروسازی قبرس شمالی، شناخته میشود. این دانشگاه امکانات فراوانی را برای دانشجویان خود فراهم کرده است.


تحصیل داروسازی در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس شمالی

دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس یا همان دانشگاه EMU اولین دانشگاه قبرس میباشد که اقدام به برگزاری دوره دکترای داروسازی در قبرس نمود. دانشکده این دانشگاه امکانات بسیار خوبی را برای تحصیل داروسازی در قبرس فراهم کرده است. در ادامه ویدئویی از دانشکده داروسازی دانشگاه EMU را با هم مشاهده میکنیم.


بهترین دانشگاه داروسازی قبرس شمالی

دانشگاه بین المللی قبرس و دانشگاه مدیترانه شرقی، هر دو جزو بهترین دانشگاه های قبرس برای تحصیل رشته داروسازی میباشند. همانطوری که گفته شد دوره دکترای داروسازی در هر دو این دانشگاه ها موجود میباشد. اما طبق تجربه شخصی اینجانب که چندین سال با هر دو دانشگاه در ارتباط بوده ام، بهترین دانشگاه داروسازی قبرس شمالی، دانشگاه بین المللی قبرس یا همان دانشگاه CIU میباشد. زیرا در این دانشگاه حمایت های بسیار خوبی از دانشجویان ایرانی میشود.

شرایط پذیرش رشته داروسازی

به علت پرطرفدار بودن رشته داروسازی در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس و دانشگاه بین المللی قبرس مخصوصا در بین ایرانیان، دانشگاه ها از این امتیاز استفاده کرده و هر ترم تنها به دانشجویان ممتاز پذیرش صادر می کند. متقاضیان می توانند تصویر مدارک خود را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند تا در کم ترین زمان ممکن برگه پذیرش صادر شود. مدارک لازم برای تحصیل داروسازی در قبرس عبارتند از :

مدارک لازم جهت پذیرش داروسازی قبرس
ترجمه مدرک دیپلم
ترجمه ریزنمرات دیپلم
تصویر صفحه اول پاسپورت

آزمون زبان انگلیسی دانشگاه های قبرس

آزمون زبان انگلیسی دانشگاه های قبرس
برای تحصیل داروسازی در قبرس نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارید. دانشگاه های قبرس برای دانشجویانی که مدرک زبان انگلیسی ندارند اقدام به برگزاری آزمون زبان انگلیسی میکند. آزمون زبان دانشگاه های قبرس بسیار ساده بوده و در سطح زبان پیش دانشگاهی میباشد. معمولا 90 درصد دانشجویان موفق به قبولی در آزمون زبان انگلیسی میشوند. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید ( آزمون زبان دانشگاه های قبرس )

اعتبار مدرک داروسازی قبرس

در مورد اعتبار مدرک داروسازی قبرس باید گفت، طبق اسناد زیر مدارک صادره از دانشگاه های قبرس مورد تایید YOK (وزارت علوم ترکیه)، اتحادیه اروپا، کانادا و آمریکا میباشد. اولین سند برگرفته از سایت وزارت علوم ترکیه میباشد و نشان دهنده این است که مدارک صادره از دانشگاه های قبرس مورد تایید این کشور میباشند.

اعتبار مدرک داروسازی قبرس در ترکیه

دومین سند در مورد اعتبار مدرک داروسازی قبرس، برگرفته از سایت معروف آنابین میباشد که این سایت مربوط به وزارت علوم آلمان بوده و لیست دانشگاه های مورد تایید سراسر جهان در آن ثبت شده است. همانطوری که مشاهده میکیند دانشگاه های ممتاز قبرس در رتبه بندی این سایت +H میباشند.

داروسازی قبرس مورد تایید ایران

خبری خوش برای متقاضیان تحصیل در قبرس، رشته داروسازی دانشگاه بین المللی قبرس و همچنین دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس مورد تایید وزارت بهداشت کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آمریکا، ترکیه و کاناد میباشد (تا سال 2017 مورد تایید ایران نیر بوده است اما بعد از این تاریخ از تایید خارج شده است) ولی کلیه دانشجویان فارغ التحصیل از رشته داروسازی قبرس میتوانند در آینده با مدرک دریافتی از این دانشگاه در تمام کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا به فعالیت بپردازند.

تکذیب یک دروغ بزرگ

برنامه شش ساله داروسازی قبرس خود شامل دو برنامه می باشد یکی برنامه شش سال در قبرس و دیگری برنامه سه سال در قبرس و سه سال در ایران، اما توجه کنید که طبق اعلام سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان این برنامه صرفا برای دانشجویان غیر ایرانی می باشد و دانشجویان ایرانی فقط می توانند در برنامه شش سال در قبرس شرکت کنند. اما متاسفانه برخی از نمایندگان به دروغ و برای منافع خود قول انتقال به ایران را به متقاضیان می دهند . اما دقت کنید که چنین چیزی وجود خارجی ندارد.

درآمد داروساز در قبرس

درآمد داروساز در قبرس بر حسب یورو بطور متوسط چیزی در حدود 2610 یورو در ماه میباشد. حداقل درآمد داروساز در قبرس، حداقل 1250 یورو و حداکثر 4090 یورو میباشد. در واقع برحسب تجربه داروساز میزان درآمد او افزایش پیدا خواهد کرد که در نمودار زیر بصورت کامل مشخص شده است.

درآمد داروساز در قبرس


لیست دروس داروسازی قبرس

دانشجویانی که قصد تحصیل داروسازی در دانشگاه های قبرس را دارند همیشه در مورد دروسی که در طول تحصیل خواهند گذراند از ما سوال میپرسند. به همین دلیل تصمیم گرفتم لیست دروس داورسازی قبرس در دانشگاه های مختلف را در این قسمت قرار دهم.

چارت دروس (ترم بندی ) رشته داروسازی قبرس
Pharmacy Program Curriculum
دانشگاه بین المللی قبرس کلیک کنید
دانشگاه خاور نزدیک قبرس کلیک کنید
دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس کلیک کنید

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100 %

قیمت

100 %

خدمت

100 %

توسط 15 کاربر

  • تصویر آواتار

    ali

    ایا شرایط سنی هم داره تو دکترای داروسازی؟

    آگوست 23, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام علی عزیز :
      برای تحصیل داروسازی درمقطع دکتری قبرس شرایط سنی باید زیر 30 سال باشد.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    مبین مهدوی پناه

    سلام من به تازگی پایه دهم رو با معدل 19.78 در رشته تجربی به اتمام رسوندم اگه بتونم دیپلمم رو با معدل بالای 19 بگیرم و زبان انگلیسیم رو به سطح خوبی برسونم آیا می توانم برای تحصیل در رشته داروسازی در قبرس شمالی اقدام کنم؟ اگه قبول شم بورسیه تحصیلی چند درصدی به من تعلق می گیرد؟

    جولای 2, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام مبین عزیز:
      برای تحصیل داروسازی در قبرس معدل شما مورد تائید میباشد.بورسیه تحصیلی شما در دانشگاه مدیترانه شرقی 50 درصد در دانشگاه بین المللی 75 درصد و در دانشگاه خاور نزدیک 50 درصد میباشد .
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    زهرا

    سلام هزینه کارشناسی و دکترای دارو قبرس سالینه چقدر است به تفکیک‌؟

    ژوئن 7, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      ژوئن 26, 2023

      سلام زهرا عزیز
      تمام هزینه های داروسازی قبرس، در یک جدول و در ابتدای همین صفحه درج شده است.

  • تصویر آواتار

    نیکو

    سلام من دکتری داروسازی ایران رو دارم.دوره تخصص هم در قبرس برگزار میشه؟

    مارس 25, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 6, 2023

      سلام نیکوی عزیز:
      تحصیل داروسازی در قبرس تا مقطع دکتری وجود دارد برای تخصص داروسازی باید برای کشور های دیگر اقدام فرمائید.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    وحید

    سلام شرط سنی داره چندسال هست؟

    فوریه 22, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام وحید عزیز:
      برای تحصیل داروسازی در قبرس شرایط سنی وجود ندارد و مدت تحصیل 6 سال میباشد.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    احسان

    سلام وقتتون بخیر ، من ۲۹ سالمه و مدرک کارشناس فوریتهای پزشکی دارم با معدل کارشناسی ۱۸.۳۶ ولی معدل کل دیپلمم ۱۵.۸۷ هست و می‌خوام به صورت تحصیلی و از مقطع دیپلم مهاجرت کنم بدون در نظر گرفتن مقطع کارشناسیم ببخشید چند سوال داشتم از محضرتان اول اینکه شرایط اخذ پذیرش دکترای پیوسته داروسازی در دانشگاه بین المللی قبرس یا دانشگاه مدیترانه شرقی چه چیز هایی هست ؟ دوم اینکه شرایط اینکه بتونم بورسیه برای دکتری پیوسته داروسازی بگیرم چه چیزهایی هست ؟ سوم اینکه شرایط برای پذیرش دکتری پیوسته داروسازی بدون بورسیه و به صورت آزاد چه چیز هایی هست و اینکه آیا گرفتن پذیرش این ۲ دانشگاهی که دکتری پیوسته داروسازی رو ارائه می‌دهند سخت است ؟ چند درصد احتمال پذیرش این رشته و مقطع در این ۲دانشگاه چه در حالت بورسیه و چه در حالت عادی و بدون بورسیه برای من و با شرایطی که در قسمت فوق خدمتتون گفتم وجود دارد ؟

    فوریه 17, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام احسان عزیز:
      برای تحصیل داروسازی در قبرس شرایط اخذ معدل دیپلم شما باید بالای 15 باشد و شرط سنی وجود ندارد. مدت تحصیل تا دکتری داروسازی 6 سال، در دانشگاه مدیترانه شرقی بورسیه 50 درصد سالانه 8800دلار در دانشگاه بین المللی بورسیه 75 درصد سالانه 2200 یورو میباشد.
      شرایط هردو چه بصورت بورسیه و چه بصورت آزاد یکسان میباشد.
      و احتمال پذیرش شما براساس سوابق تحصیلی شما میباشد.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    ریما

    سلام وقت بخیر اگه معدل از ۱۵ کم باشه واسه تحصیل در قبرس امکان پذیر هست!؟

    ژانویه 21, 2023
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام ریممای عزیز:
      برای تحصیل داروسازی در قبرس میتوانیم برای شما با معدل زیر 15پذیرش بگیریم مدارک خود را ارسال کنید.
      موفق باشید.

  • تصویر آواتار

    حمید

    سلام وقت بخیر. من دیپلم تجربی نظام قدبم لیسانس مدیریت و ارشد اقتصاد دارم. برای داروسازی کدام مدرک را باید ارایه بدم در حال حاضر؟

    سپتامبر 3, 2022
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      اکتبر 14, 2022

      سلام حمید عزیز
      شما همانند سایر دانشجویان بایستی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و ریزنمرات آن را ارئه دهید. با توجه به اینکه شما مدرک لیسانس در رشته اقتصاد و مدیریت نیز دارید میتوانید برای تحصیل داروسازی در قبرس، دروس خود را تا حدودی تطبیق واحد کنید. به این منظور ریزنمرات کارشناسی خود را ترجمه کرده و به همراه سایر مدارک برای دفتر کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران ارسال کنید.

  • تصویر آواتار

    زیبا

    سلام وقت خوش
    آیا من که ارشد میکروبیولوژی دارم میتونم واسه داروسازی دکترای پیوسته اش پذیرش بگیرم؟
    یعنی با مدرک پیش دانشگاهی م که معدلش 16 هست میشه برای دکترای پیوسته داروسازی پذیرش بگیرم با بورسیه؟
    شرط سنی داره؟ چون من 41 ساله هستم امکانش هست؟

    آگوست 18, 2022
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      اکتبر 14, 2022

      سلام سمیرای عزیز
      بله شما میتوانید برای تحصیل در دوره دکترای داروسازی برای دانشگاه های قبرس اقدام کنید. دانشگاه های قبرس برای این رشته شرط سنی ندارند. با توجه به اینکه شما کارشناسی ارشد میکروبیولوژی دارید تعداد قابل توجهی از واحدهای درسی شما که در دوره های کارشناسی ارشد و کارشناسی گذرانده اید معادلسازی خواهد شد. اگر قصد تحصیل داروسازی در قبرس را دارید مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی را به همراه ریزنمرات آن برای ما ارسال کنید. البته اگر قصد دارید کار معادلسازی نیز برای شما انجام شود بایستی ریزنمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را ترجمه کرده و به همراه مدارک ذکر شده برای دفتر کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران ارسال کنید.

  • تصویر آواتار

    سحر

    سلام و عرض ادب
    من با معدل ۱۹.۶۱ و مدرک c1 زبان ترکی چند درصد بورسیه میتونم دریافت کنم؟

    آگوست 10, 2022
    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      موسسه حقوقی دادمهر عدالت

      نوامبر 7, 2023

      سلام سحر عزیز:
      برای تحصیل داروسازی در قبرس با توجه به معدل شما بیشترین بورسیه را در د انشگاه بین المللی برای شما اخذ میکنیم .
      موفق باشید.

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا