خرید سیم کارت قبرس

خرید سیم کارت قبرس


امروزه سیم کارت از لوازم ضروری میباشد که هر فردی بایستی داشته باشد. متقاضیان تحصیل در قبرس نیز برای برقراری تماس های تلفنی و ارتباط با دوستان و خانواده خود به سیم کارت قبرس نیاز دارند. شرکت های مختلفی در کشور قبرس، خدمات  سیم کارت ارائه میدهند شرکت هایی مثل ترک سل و تل سیم. اما از بین تمامی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات سیم کارت ، شرکت ترک سل قبرس شمالی بهترین خدمات را ارائه میدهد و قیمت بسته های مکالمه ای این شرکت بسیار مناسب میباشد. همچنین بر اساس قراردادی که مابین دانشگاه و شرکت ترک سل وجود دارد خدمات ویژه ای برای دانشجویان ارائه می شود که در این نوشته به بررسی دقیق آنان می پردازیم.

توصیه ما این است که حتما در بدو ورود به قبرس از فرودگاه ارجان اقدام به خرید سیم کارت قبرس کنید. نگران نباشید قیمت های سیم کارت در فرودگاه قبرس با دیگر نقاط شهر تفاوتی ندارد. ضمنا شما از بدو ورود به قبرس به سیم کارت احتیاج خواهید داشت.

غرفه ترکسل در فرودگاه ارجان

بسته های مکالمه و اینترنت در تمامی سوپرمارکت های داخل دانشگاه و شهر موجود می باشند. بسته به نیاز خود بایستی از این بسته ها که در قیمت های متنوعی از 150 لیر ترکیه تا 200 لیر ترکیه بصورت ماهیانه خریداری کنید. بسته های متوسط که قیمتی در حدود 150 لیر ترکیه دارند به شما امکان 200 دقیقه مکالمه با کشور ایران و 4 گیگابایت اینترنت پرسرعت و همچنین مکالمه بین دانشجویی رایگان را می دهد، این بدین معنی است که در اکثر بسته های ترک سل مکالمه بین دانشجویی رایگان می باشد. البته اگر بسته فعالی روی سمکارت خود نداشته باشید نمی توانید از این طرح استفاده کنید. در صورتی که هیچ بسته ای خریداری نکنید می توانید بصورت یکطرفه از سیم کارت خود استفاده کرده و فقط تماس های ورودی را دریافت خواهید کرد. بنابراین دانشجویانی که به تحصیل در قبرس مشغول هستند بهتر است از این بسته استفاده کنند زیرا از لحاظ قیمت و خدمات بسیار مناسب می باشد.

رجیستر گوشی در قبرس

طبق قانون جدیدی که از سال 2017 در کشور قبرس اجرا شد برای استفاده از گوشی تلفن همراه خود در کشور قبرس بایستی گوشی خود را رجیستر کنید. بدین صورت که از زمان فعالسازی سیم کارت روی گوشی تلفن همراه خود به مدت یکماه می توانید بدون رجیستر کردن تلفن همراه خود از آن استفاده کنید اما سپس کلیه دانشجویانی که در قبرس سکونت دارند و به تحصیل در قبرس مشغولند. بایستی با مراجعه به پایتخت این کشور و پرداخت هزینه گوشی خود را رجیستر کنند. هزینه رجیستر کردن گوشی بسته به مدل و مارک گوشی متفاوت است اما چیزی بین 50 الی 100 لیر ترکیه هزینه خواهد داشت که این هزینه فقط یکبار پرداخت می شود. دانشجویانی که تلفن همراه خود را از کشور قبرس خریداری می کنند ملزم به پرداخت هزینه برای رجیستر کردن تلفن خود نبوده و تلفتن آنها بصورت پیش فرض رجیستر شده است.

مدارک لازم جهت رجیستر گوشی در قبرس شمالی

اصل پاسپورت به همراه گوشي مورد نظر و در صورت دانشجو بودن برگه سرتیفیکت و هزينه ها با كارت پرداخت مي شود ( قسمتي از هزينه ها حدود ٢٠ لير با كارت پرداخت مي شود مابقی هم كارت هم نقدي )
آدرس: لفكوشا خيابان دره بويو كوچه پيتزا دومينو در لوکیشن آدرس محل مورد نظر درج شده.

اگر دانشجو هستید، حدود 120 لير هزینه رجیستر گوشی شما خواهد بود (در لوکیشن دوم آدرس گمرک ماگوسا درج شده). اما اگر دانشجو نباشید،بستگی به نوع گوشي دارد شايد تا هزار لير هم پرداخت خواهید کرد. بعد انجام این مراحل مراجعه خواهید کرد به دفتر توركسل يا ودافون ( سيم كارت هر كدام رو گوشيتون هست) اونجاهم مبلغ زير ١٠ لير پرداخت ميكنيد و گوشی رجيستر خواهد شد.

هر دانشجو هر ۴۸ ماه فقط یکبار می‌تواند با تعرفه دانشجویی گوشی خود را رجیستر کند بیشتر از آن، هزینه رجیستر گوشی در قبرس با نرخ ازاد محاسبه خواهد شد.

تجربیات رجیستر گوشی در قبرس

اگه دانشجو باشید ۱۲۰ لیر هستش برای انواع گوشیها. اگه نه قیمت رجیستر هر گوشی بسته به مدل و مارکش فرق داره. هرچی گوشی جدیدتر باشه بیشتر هم پول باید بدین. مثلا چند ماه پیش گوشی نوت ده سامسونگ واسه من ۱۲۰۰ tl گفت که دانشجویی ۱۲۰ گرفتن. اینم اضافه کنم که هر کس میتونه از گوشیش تو یک سال سه ماه استفاده کنه و بعد از اون دیگه خطتون واسه اون گوشی کار نمیکنه تا اینکه رجیستر بشه.
اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

کیفیت

100%

قیمت

100%

خدمت

100%

توسط 03 کاربر

  • تصویر آواتار

    محمد

    سلام.هزینه خرید سیم کارت در فرودگاه قبرس چقدر است؟شما در توضیحاتتون فقط از بسته صحبت کردید نه سیم کارت

    سپتامبر 14, 2023
  • تصویر آواتار

    نسیم

    سلام .دکترای روانشناسی در چه شاخهایی تدریس میشه؟ خوابگاه به دانشجویان داده میشه؟ تحصیل در دکترا چند سال طول میکشه ؟

    می 30, 2023
  • تصویر آواتار

    حجت برومندنیا

    سلام وقت بخیر ببخشید یه سوال داشتم از خدمت باسعادت و این هست که ایا سیم کارت توریستی ترکسل قبرس ، دائمی هست؟؟ و میشه برای افتتاح حساب در بانک ترکیه استفاده کرد یا قابل استفاده نیست ؟؟ به این خاطر که سیم کارت های توریستی ترکیه هر 3 – 4 ماه میسوزن و از دسترس خارج میشن و نیاز به گرفتن سیم کارت جدید ترکسل و ارائه به بانک هست .

    ارادتمندم

    مارس 18, 2023

برای این آیتم یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا