خوابگاه پرایم Prime در قبرس | (شهر فاماگوستا)

آشنایی با امکانات و رزرو خوابگاه پرایم در قبرس

موقعیت خوابگاه پرایم PRIME روی نقشه

فاصله خوابگاه پرایم تا دانشگاه ها

نام دانشگاهفاصله مکانی (km)فاصله زمانی (m)سرویس
دانشگاه مدیترانه شرقی00دارد
دانشگاه بین المللی قبرس5743دارد
دانشگاه خاور نزدیک قبرس5847دارد
دانشگاه آمریکایی گیرنه7965ندارد
دانشگاه آروکاد گیرنه7663ندارد
دانشگاه علوم بهداشت قبرس9173ندارد
دانشگاه اروپایی لفکه10993ندارد

خوابگاه دانشجویی Prime خوابگاهی لوکس است. خانواده خوابگاه پرایم محیطی را فراهم نموده است که در هفت روز هفته و بصورت 24 ساعته در خدمت دانشجویان و متقاضیان تحصیل در قبرس میباشد. بطوریکه به دانشجویان چنین احساسی میدهد که در خانه های خود هستند. خوابگاه پرایم داخل محوطه دانشگاه مدیترانه شرقی واقع شده است و اتاق های آن شامل اتاق های دو نفره معمولی و اتاق های سوئیت میباشد که تصاویر آن در پایین این نوشته آمده است.

امکانات خوابگاه پرایم در قبرس

به منظور تامین آسایش و رفاه دانشجویان شاغل به تحصیل در قبرس و ایجاد یک زندگی آرام و با کیفیت، مکان های اجتماعی مانند کافه، رستوران، ورزشگاه، سوپر مارکت، سونا، محل سرگرمی و آرایشگاه وجود دارد همچنین در کناراین امکانات دو خشک شویی مجهز، آشپزخانه های بزرگ و مجهز به تمامی امکانات از جمله فر پیشرفته، اجاق گاز، مایکروویو وجود دارد و کابینت اختصاصی  آشپزخانه که برای همه دانش آموزان موجود میباشد. همچنین مجهز به  6 اتاق مطالعه (دو اتاق متعلق به دختران)، مرکز فتوکپی، برق نامحدود و آب، اینترنت پرسرعت نامحدود در تمامی اتاق ها، آب گرم 2 ساعته بدون توقف ، نظافت اتاق ها بصورت دو بار در هفته و همچنین تعویض سرویس خواب یکبار در هر هفته. بهترین مبلمان با کیفیت، حمام خاص مجهز به دوش ماساژوردار، شیرهای آب دارای حسگر، تلویزیون LED HD، یخچال بزرگ، یک کاناپه قابل تبدیل به تخت خواب، میز چای، آینه بزرگ، کتری، اجاق گاز ، تلفن شخصی در تمام اتاق ها برای تماس با لابی و دانشگاه. لازم به ذکر است که اتاقهای سوئیت دارای 2 تلویزیون LED، مبلمان لوکس و آشپزخانه میباشند. 6 آسانسور شیشه ای، دیوارهای ضخیم ضد صدا، پنجره های دو جداره. سیستم گرمایش و خنک کننده عمومی که به طور خاص برای دانش آموزان ساخته شده است، محیطی بسیار راحت را ایجاد می کند که چنین پروژه ای در قبرس بی نظیر میباشد. نگهبانی بصورت 24 ساعته در لابی خوابگاه امنیت کامل را فراهم میکند. خوابگاه دانشجویی پرایم دارای سیستم های دوربین در اطراف ساختمان خود است و توسط آلارم های آتش محافظت شده است. امکانات خوابگاه Prime در سطح هتل 5 ستاره میباشد که دارای دو منظره رو به دریا و کوه میباشد. به جرات میتوان گفت این خوابگاه لوکس ترین خوابگاه دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس میباشد.

 

اتاق سوئیت خوابگاه پرایم در قبرس

اتاق سوئیت خوابگاه پرایم در قبرس

اتاق معمولی خوابگاه Prime قبرس

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام زهرای :
      قیمت اتاقهای خوابگاه پرایم حدودا سالانه 3000دلار میباشد .
      برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما درارتباط باشید.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا