تحصیل رشته آمار در قبرس

Statistics and Computer Science

تحصیل آمار در قبرسرشته کارشناسی آمار

رشته آمار رشته ای است که ریشه در علوم ریاضی و مفاهیم مالی دارد و برای ارزیابی و یا پیش بینی مسائل مختلف کاربرد دارد. بطور مثال برای ارزیابی خطرات خاص در بیمه، امور مالی و سایر صنایع و حرفه ها مورد استفاده قرار می گیرد. رشته آمار دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس رشته ای است مشترک بین دپارتمان ریاضیات و دپارتمان امور مالی و بانکی که از اساتید عالی رتبه بین المللی برای تدریس این علم به متقاضیان تحصیل در قبرس استفاده شده است.

دلایلی برای تحصیل در رشته آمار دانشگاه قبرس

  • شغل کارشناس آمار در میان پنج شغل برتر جهان قرار دارد ، همچنین جزو 10 شغل برتر جهان از نظر حقوق و در آمد میباشد و نیز از نظر اعتبار و رضایت شغلی در ایالات متحده آمریکا و اروپا دارای رتبه خوبی میباشد.
  • در مقاله ای که در سال 2017 در مجله یواساس نیوز منتشر شد نشان داد که شغل کارشناسی آمار در بین 26 شغل جهان از نظر امنیت (با میانگین حقوق سالانه 97،070 دلار) در ردیف 26 ام قرار دارد.
  • رشته کارشناسی آمار برای اولین بار در قبرس شمالی در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس شروع به جذب دانشجو نموده است.
  • اولین رشته کارشناسی آمار در کشور ترکیه و قبرس شمالی است. که زبان تحصیل آن انگلیسی میباشد.
اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.  موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در کشور ایران میباشد. لطفا بابت اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنید. کلیه مراحل اخذ پذیرش شما با بیشترین میزان بورسیه، توسط ما در سریعترین زمان ممکن و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

محمدحسین مهرزاد صدقیانی

من محمدحسین مهرزاد صدقیانی هستم. مدیر عامل کارگزاری دانشگاه های قبرس در ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تحصیل رشته آمار در قبرس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت

دکمه بازگشت به بالا